IN THE GAME TODAY

hej hej bloggen! =) är nu hemma från skolan, kan ju bara meddela att det känns jätteskönt! har bland annat prövat på något nytt idag på idrotten med en freesbe. dock kommer jag inte ihåg namnet på det. var i alla fall, hm okej att köra synd bara att så många fuskade!! det är sååå orättvist.
En annan orättvis sak var att vår idrottslärare gav MIG frånvaro...? jag kom faktiskt ut samtidigt som 8A's lärare kom ut och ropade "kom alla mina små kycklingungar..." alltså jag kom precis i tid.
bara för att alla andra tjejer inte kom i tid... och jag sa faktiskt det men då sa hon "ja då får du väl bara 3min frånvaro"... hm tack?

Till en lite roligare sak då: jag och Stina har skaffat en praoplats på Waldorf, asnice!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: