ITS FRIDAY!

Huuur underbart är det inte med fredag? RIKTIGT underbart, tycker jag. Har även fått låna tredje säsongen av Desperate, enda säsongen som jag inte har sett, tror jag. För jag har sett femte säsongen och framåt och ettan och tvåan och möjligen fjärde säsongen -however 6 discar med desperate, I say weeho!
Bloggningen är som ni ser inte helt på topp. men håller på att fixa ny design med hjälp av felicia osv... så ni får helt enkelt hålla ut.

lite annat jag har att berätta, hm... har filmat klart allt till vår första reklamfilm. den blir nog ba, men jag tycker fortfarande den är lite osammanhängande. men ja, det var inte jag som kom på med "efriends" och att göra en film med mobbare osv.. haha dock var det jag som kom på en scen med mobbarna, hihi.
 bjuder på lite bilder, mer kommer!

Då vi fick sluta en minut tidigare skrev hanna det där, och Peter bara "vars ska jag gå?" haha... :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: