AND I'M BURNING UP

Nu är sommarlovet verkligen över, imorgon har vi våran andra dag efter schema, jobbigt! men för övrigt så vill jag tipsa om en blogg. HÄR hittar ni den.
vi har hur som helst inte fått några läxor än, skönt det men imorgon blir det säkert en eftersom molly fått i biologi och imorgon har vi väl biologi. aja, vi får helt enkelt se.

på SOn blir det i alla fall att lyssna på redovisningar, eftersom jag och ja, joahn redovisade i sjuan om USA. så inget sånt att oroa sig för, för det är ju på sätt och vis ett prov, sa han väl?!
ser också att jag bara har 13 minuter kvar på på spotify. åhnej.
men då blire väl youtube ett tag...? har för övrigt lyssnat på denna låt med cascada mer än 5ggr.
btw; någon som har tips på bra musik?
  kiss

Pyromania - Cascada

En bild bara på det sista jag gör innan jag somnar just nu, smörjer läpparna med läppbalsam från The body shop, kollar vad som händer på morgondagen och läser ett kapitel i Lauren Conrads bok.
Kommentarer
Felicia Fredriksdotter / 2011-08-25 @ 21:01:41

Jag vet, jag skrev ju det :3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: