ÄR DETTA EN DATOR?! (inlägget som skulle publiceraf från en acer dator men nu blir publicerat från mobiln... )

Sitter nu på vår bärbara dator, var ett riktigt bra tag sedan jag satt på den senast. hade nästan glömt bort varför, men så fort man slår på den kommer man på varför. för att den är så seg. ÅH, bli galen!!!
min mobil är liksom snabbare än denna... anyway har kommit hem från en riktigt seg skoldag. är nu helt trött i huvudet, för skolan är helt sick. låter så himla mycket ( nu låter jag gammal?! ) men det är så jag tycker.

måste också säga att vår skola är riktigt fattig. vi har tex slått ihop med 8d i spanskan. i sjuan hade var klass för sig, vi har inte råd med en idrottsförening i skolan så hejdå skol-dm men det måste verkligen ordnas så vi kan vara med!
sen finns det en hel del andra saker, men som jag inte kommer på nu, eller ja. att vi inte kan få macbooks. liksom, om några år kommer ändå alla ha det. spara papper (träd), blyerspennor (träd) dvs rädda får miljö och skaffa oss macbooks ( som på ssc! )

ja, skolfoto idag också. fick sitta längst ner, typ samma plats som jag hade på ssc gruppfotot. de tog ara ett enda foto, alla fastnade tydligen, typ första gången jag varit med om något sånt!
och så har vi snackat om de nya betygen och det är verkligen mycket mer som krävs för ett E än för ett G.
men detta är mer rättvist och jag skulle ändå ha satsat på MVG, som nu blir A/B.

Men som sagt, Mattias (vår bildlärare) sa att han hade delat ut 22 st MVG till niorna. Möjligen 3 skulle kunna ha fått ett A, en garanterat! så egentligen är ju de som precis fick G, de skulle säkert få F.... 
kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: