FOTBOLL

Igår spelade vi som sagt en match mot Kiruna. Blev en vinst med 8-0.

   Första målet:
Melinda kom på vänsterkanten, sprang in i målisen/backen? aja bollen kom typ till mållinjnen och stannade där.. fast jag petade in den då, precis innan målisen skulle ta upp den, för ja kände hennes hand eller så då jag petade in den.
 Andra målet: gjorde melinda, felicia sköt in den och så peta melinda in den eller nå sånt? såg inte så bra.
 tredje målet: vet inte i vilken ordning alla målen kom sedan! men ett mål var i alla fall då molly tog ett inkast, kasta till mig. jag passa tillbaka och hon bara sköt in den i mål. übersnyggt, för hon var ju jättelångt bak och allt, men den for in.
  Och alla andra mål, passade vi som bara till varandra vi där framme. fram, tillbaka och allt de. sen tog någon rättvänd initativ och sköt en höjdare över målisen stenhårt rakt i mål?
men de gick inte på eller så typ... men ändå!

sen blir jag sjukt irriterad på en sak, igårkväll då. alltså någon slog en löpboll fram. jag var kanske 5 meter bakom backen, sprang om henne och kom nästan fri mot målisen då, från höger sida och skjuter rakt i vänster stolpe. och den var ju ett"luftskott" alltså ett skott i luften så sen studsar den rakt in i målisens famn fast det var ju rätt hårt skott så hon tappar den på mållinjen fast fångar upp den eftersom ingen var där...
anyway, spela roll. nästa gång ska jag vara mer kylig och bara lägga den liiite om sidan och inte där vid stolpen. 
  avslutar med några bilder, har fler och de kommer väl senare. kiss



Länka ifall ni tar någon? :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: