JAG SKA HA TID ATT FALLA FRITT

Hej sötnosar, första veckan av skolveckan avklarad, känns grymt skönt om man säger så! 2 dagar ledigt, känns faktsikt helt underbart. På grund av att vi har match på lördagen på kvällen så blev det lite ändrade planer.
vet inte ens om jag är uttagen till matchen, men blev hur som helst ändrade planer. *sadface*


Åh och nu är de nå fel på datormusen (ja jag vet att ni är sjukt intresserad av denna intressanta info! ) men har bytt ut batterier och allt de men den hackar. först börja den bara markera all text, sen funka det inte att klicka och nu står den still. men nu funkar den... igen.
aja, ska berätta lite kort om dagen (read it or leave it) hursomhelst, på morgonen hade vi spanska. jobbar med linnea, vi blev klar med alla 3 dialoger och vi ska redovisa en, den blev jääättebra den vi ska redovisa alltså.

och så har vi haft matte, det vi jobbar med nu tycker jag är jättelätt. fattar liksom inte hur någon kan tycka det är svårt? vi jobbar med tiotal, tiondelar och ja orkar inte förklara något så lätt här, alla ni måste fatta det som läser min blogg, annars kan ni dra... äh nä skoja bara! ;)
och ja på SOn så blev de inte att lyssna på redovisningar, vi ska tydligen jobba med reklam. jobbar med linnea, oskar, jesper och axel. en helt okej grupp slapp ju endel som ja inte vile hamna med osv...! :D 
   kiss

min mattemapp har ju gått sönder, så har häftat ihop den men råka skära mig då på de där häftena. :(

På SO:n, vi övade på att redovisa om reklamen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: