LAGDAG

Hej bloggen, idag är det lagdag som står på schemat. Vi ska vara på ormberget och göra samarbetsövningar som niorna hittat på tillsammans med sjuorna. Hoppas verkligen att jag hamnar i en bra grupp och att vi vinner allting. Förra året hamnade jag med Hanna från min klass, Johannes, Tim, Andre, Sofia och Linnea från åttan och vår nia (ledaren typ) var Samuel. Anyway, vi är ju den enda åttan i arbetslaget så blir förmodligen jag och en till från min klass + en massa sjuor. Det blir det man gör det till. Ska försöka ha kul osv.. Right? Har med mig plättar, rårörda jordgubbar + mjölk till lunch och chokladmuffins och festis till efterrätt. Ja, denna dag kan bli okej. Kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: