MED VICTORIA

Hej bloggen! =) har kommit hem från en dag i skolan. Första favodagen är gjord! Blev en hel del gjort, har bland annat skrivit en bokrecension. På skolan har de även köpt in trettio stycken Jag saknar dig böcker och jag har börjat läsa lite. Vet inte riktigt vad jag tycker om boken än, men den är ändå inte riktigt så bra som jag hoppats än. Har kommit till sida trettio ungefär. Men, vi får se hur den utvecklar sig (oh vilken proffsig mening!) men just nu är jag med victoria men vi är helt osociala. Hon är inne på facebook och jag bloggar... Hehe 2000talet u know. Men ja har visat henne lite bilder från ssc och victoria bara : han liknar ju johannes fåreus och så peka hon på alex. Och förra gången hon var här peka hon på en annan bild då alex var med och sa: han liknar ju eric lonakko..haha. Men känner verkligen att jag bombar er med onödig info.
kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: