PLANERNA INFÖR HELGEN

Såhär intressant har min fredagskväll hittils varit: poppade popcorn och några avsnitt av Melrose Place (min favorit tv-serie just nu, är på disc 7 säsong 3). Hade kunnat varit på en streetbasketturnering, som förra fredagen bara det att den hade varit på Örnäset och jag hade spelat med Felicia och Julis. Men Felicia har feber, så de blev inte av. Lite synd för jag tror att det var sista turneringen. Nästa är väl i maj. Eller juni. Lääänge dit. Nästa år, the last year actually if the worlds ends 2012, you know. Anyway, tänkte berätta lite av mina planer för lördagen och söndagen ser ut. Mitt fotbollslag ska lira lilla vm. Eftersom jag har haft fullt upp med basket ( en vecka på ssc, en vecka på lf basket elit camp, ok 4 dagar) och även en London resa och knäproblem så har jag inte tränat mycket alls. Så, blir nog inte mycket spel för mig imorgon. Men det gör inget, då det handlar om fotboll kan jag lika gärna sitta vid sidan om och kolla och... Fota. Canon Powershot G12 hänger med. ( liten, smidig, tar jättebra bilder, som en system fast mindre och smidigare som sagt...!) ja G12an är grym. Kanske därför som Kenza och Tyra också har en sån...? Anyway. Tar ed mig kameran så några bilder kommer ni att få senare då. Kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: