THE CITY

Allt låter mycket ballare på engelska, eller har helt fel? Jag tycker i alla fall att engelska är ett mycket mer vackert språk en svenska. åh, skulle verkligen vilja kunna prata engelska med brittisk accent. men, den drömmen kan nog slänga sig i väggen. alltså jag kanske har skrivit det förut men svenska är inte ett vackert språk, haha. Enligt min åsikt då.
Italienska, latin, spanska och franska är 4 vackra språk däremot.

Anyway ska till stan med Amanda och Victoria today. ska inhandla en present tillsammans med Amanda till Ms X. Tror denna dag kommer att bli bra.
But something I Hate. Det är att då man kollar på nätet kan man hitta en hel del vackra kläder från båda Gina och H&M men då man är i butiken hittar man... nada. 

Och så vill jag avsluta med att det har ju kommit ut inbjudan till Regionsläger nummer 1 för ett tag sedan. Jag var ju inte med på breddlägret i fotboll men ja, hade som sagt inte tränat någon fotboll före det.
Men jag ska nog vara med på detta regionsläger. Har som sagt skjutit hela sommarn ( vad det nu ger ), varit med på Stadium Sports Camp, streetbasket-turnéring och lf basket elit camp och så kommer vi hinna träna cirka en månad (+ börja spela i serien och första omgången i RM ) så kommer nog inte vara helt otränad på basket då!

Sedan får vi se hur långt det räcker. Ångrar nu lite gran att jag slutade i friidrott. var ju (måste få säga det) galet snabb då och hade en jättebra kondition. men det känns ändå ganska bra att alla över en viss längd inte är garanterad en plats. dock har de ju one of the thing, så de kanske ändå har en stor chans men whatever?
   kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: