THE FISH EYE!

Hej alltså ville bara meddela er att jag ångrar SÅ mycket att jag inte tog chansen och var med på breddlägret i fotboll. Liksom, jag är ju bara SÅ grym på foboll, så jag hade HELT klart gått vidare till länslaget... Och ni som inte tror mig? Ja jag kan säga att jag spelade min livs match mot Kiruna i lilla vm. Och då, kollade också den där killen som tar ut länslaget!

Okej dessa rader ovanför var riktiga lögner. Läs ALLT med en nypa salt. Förutom det där sista. Killen som tar ut laget var faktiskt där och kollade. Emma berättade de före matchen för att peppa oss osv.. Anyway ville bara säga förlåt för att min blogg är så ... Tråkig. Ointressant! Men det ska bättras, I promise! Från och med imorgon eller övermorgon ska jag ta tag i denna blogg och inte skriva onödiga inlägg osv, jag ska göra min blogg intressant! Everybody say weeeho ! Nä, men ska inte ha så osammanhängande bildbomber osv.. Det ska bli bättre! Håll ut... Kiss. (aja avslutar med 2 bilder. Fisheye effekten direkt på kameran are soo awesome!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: