TRÄNAT + SVAR PÅ EN KOMMENTAR

Heeej bloggen! Vill först svara på en kommentar på de där med länkarna och bloglovin. Jo länkarna kommer jag fixa imorgon efter skolan vid datorn, liksom ja länkarna som man väljer via arkiv är ju under affärer men man kan ju lägga till under vilken kategori som helst, right? Men ja jag vet att jag har rätt så resultatet av Lovisas länk får ni imorgon efter skolan!

Och ja har somsagt tränat fotboll gick bra! Men mitt knä är jättesvullet eller de syns inte så mycket med knäskyddet på syns mer om man jämför de osv... Men vi ska fixa tid hos en läkare. Men gör ju inte så ont, mest kanske för att jag har världens fulaste blåmärke under knät? Anyway, kan fortfarande inte räta ut benet (sedan matchen mot gammelgården) men .. Skolfoto också imorgon och ja de är ju bara ett klassfoto till skolkatalogen. Förra fotot blev ju inte alls bra, kan inte bli värre. Men, ja får somsagt se om 3månader typ hur de blev, eller nå sånt. Men ja blir aldrig bra på skolfoton, fel vinkel och stelt och allt, bläh. Men... Imorgon blire också första skoldagen enligt schema, startar med bild. Sen spanska, svenska &skolfoto, lunch, so, hk och no tror jag! Om jag har rätt att de är så, då kan ja redan schemat. Men har ju bäst minne och så... ;) men ska inte skriva nå mer onödigt om mitt braiga minne, avslutar med en bild och en stoooor puss! Kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: