PRETTY LITTLE LIARS

Heeej bloggen! :D idag har det bara varit en dag då jag tagit de lugnt och vilat upp mig för skolan, typ. Men har i alla fall avnjutit en McFlurry Ballerina Kladdkaka (mums!), käkat bakad potatis med kött och tagit ett skumbad + ansiktsmask. Måste även få konstatera att jag har världens sötaste grannar! De har ritat med gatukritor över hela 'gården' här. En hel stad har de ritat. McDonalds, vägar, dagis och hus med TV och säng. Liksom, de kunde säga till varandra 'nu ska jag se på tv' och så sätter de sig på asfalten framför ett streck som ska föreställa en TV, sweet! Haha, men ska se två pretty little liars avsnitt som jag missat med en skål full med frukt. Kiss.
Amanda fixade en supersnygg fläta på mig igår till matchen... :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: