FEEL NEVER SORRY FOR WHAT YOY FEEL, THATS LIKE SAYING; I'M SORRY TO BEING REAL

Till brunch idag blev det nybakta scones
med smält smör och ost, en skål med fil,
blåbär, müsli och flingor samt en rostad pärlanmacka. Jättegott! Har också skjutit lite på korgen, men vet ni vad? imorgon så öppnar kan öppnar vår hemmahall, så då äntligen kan vi börja träna! :D
Har stoppat upp ett mål, jag ska klara 48an i den hallen innan denna säsong är slut. tror ni jag klarar det? är det ett för "stort"? mål? fick 53 eller 54s förut så det är hela 6s i och för sig. och det är ju rätt mycket. men ska verkligen satsa på det, så får vi se hur långt det går! från början då vi springer & tränar ska jag ha knäskyddet, men senare får vi ju se om jag får bättre tid så ska jag springa utan skyddet eftersom då går det så mycket bättre att svänga osv...

Förresten, igår så hittade jag inga hårnålar eller bra hårklämmor så då blev det denna klämma, haha! fick den då jag gick på dagis/sexårs typ...


Kommentarer
Victoria! / 2011-08-28 @ 16:31:54

Så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär... bra är det att vi börjar med basketen imorgon :)!

Gott med scones :).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: