MUSIC


Lil Bow Wow - Basketball
Eminem - Lose Yourself
Lil Wayne - Drop the world
Lil Wayne - Kobe Bryant
Eminem - I'm not afraid
David Guette feat Estelle - One Love
Drake feat. Lil Wayne - I'm going in
Jennifer Lopez feat. Lil Wayne - I'm into you
Jennifer Lopez - On the floor - Ccw Radio Mix
Lady GaGa feat Beyoncé - Telephone - Alphabet Remix
Alexandra Stan - Mr Saxobeat
Lady GaGa - Eh eh nothing else I can say - remix
Lily Allen - Not fair
Kesha - Blow - Cirkut Remix
Ola - Riot
Eric Saade - Hearts in the air
Danny - Tonight
Christina Aguilera - Moves like jagger
Vincent - The moment I meet you




Vad har jag sysselsatt mig med denna eftermiddag?
Jo jag har duschat, tvättat håret såna trevliga saker. jag har även försökt ladda ner en massa låtar eftersom vi ska ha en skiva med en massa bra låtar då vi värmer upp. alla i fetstil har jag inte lyckats få än, men det ska självklart fixas!
Btw: Någon av er som har en spel-lista eller vet ett youtube klipp med en massa bra låtar som de har på nba?
För övrigt: Lil Wayne är bäst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: