TÖMT PÅ VÄTSKAN I KNÄT

Hej bloggen! =) Gissa vad jag har gjort idag? Något som jag förmodligen inte kommer göra igen. jag har tömt mitt knä på vätska. eller det är en sorts vätska som de tömt ur mitt knä. orkar inte förkalra vad det var eller hur den kom till (förstår/förstod) knappt själv. men de tog hur som helst en spruta in i knät och tog ut västskan. Cirka 15ml blev det. och det är faktiskt rätt mycket tydligen!

Vi körde också på spanskan Pictanary och jag var helt grym då. det var först till 5 och mitt lag fick 5 poäng och jag kom på 2 av de och ett till ord, som molly fick säga för hon kunde det på spanska, hihi!
Var också på bibblan, lånade Babbeldrottningen ( har läst babbeldrottningen i New York ) så denna bok borde vara bra. det är ju första boken om babbeldrottningen!
   kiss

Förresten, checka in denna "låt"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: