10 saker du inte visste om mig

  1. Jag har inte släppt in ett enda mål i en fotbollscupmatch i år. Har totalt stått 3 matcher. Två i PSG med f96. Mot Norge & Mexico. Och en i UFF mot Sävar.
  2. Mitt rekord i att göra armävingar-på-rad-på-tå är 51st.
  3. Det mesta jag köper är godis/chips/ostbågar
  4. Jag har inte fått IG/underkänt på ett enda prov.
  5. Jag har gjort tre mål denna säsong i fotboll. rätt dåligt, ja.
  6. Min favoritsport är basket.
  7. Igår kollade jag på filmen I am number four och jag tyckte den filmen var jättebra! Så den filmen rekommenderas!
  8. Min favoritfrukost är chokladpannkakor med banan i. Med hallon till. ♥
  9. Mina favoritlåtar just nu är Lose Yourself och Kobe Bryant.

    Och den tionde saken: jag älskar ostbågar! ♥
Kommentarer
Michelle / 2011-09-05 @ 14:38:43

jätte härlig blogg:)


Victoria! / 2011-09-05 @ 16:25:46

Jackan där uppe var snygg :).

Tycker att ostbågar är jätte gott jag med. Godare än chips ;D , haha XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: