att leva, andas och överleva

klivit upp alldeles för tidigt, haft en no-lektion över en hel timme, efter det läste vi språket español och ha engelska glosor och käka lunch, jag fick i mig ett glas vatten, vindruvor, en baguette (tack mamma!) och några makaroner. en korvbit som legat i en låda dränkt i fett (alldeles för länge) kom dock inte ner i min hals. men blev mätt och belåten som man säger, så det gör inget käre statsminister att ni bestämt att detta ska serveras i skolmatsalar över landet. dock tycker jag synd om dessa människor som blir tvugna att käka dessa korvbitar.
och nej jag är inte bortskämd eller någonting sådant, detta är ren sanning att korvbitarna ser oätliga ut.

Efter lunchen hade vi ett långt hk-pass. film om tvättning och lite snack om jämförpriser och annat. *gäsp*. lektionen var så himla länge och allt vi skulle göra var att lyssna och kolla. inte anteckna, bara "vara". eller ja, sist av allt skulle vi skriva vad vi ville jobba med. antingen nå diskmaskins-tabletter, pulver-rengörings-medel eller flytande rengöringsmedel... då vi valt fick vi så snällt sitta och chilla med varandra som våran lärare sa medan hon kollade vad vi ville ha och delade in oss i grupper. jag samlade in några autografer på min mapps baksida och jag säger bara det att amanda, oskar, joar, jesper, victoria, jocke,wille och linnea se till att bli riktigt kända nu så jag kan sälja denna mapp dyrt! ;)
efter den lektionen hade vi idrott, närmare bestämt fotboll i regnet och svansleken och efter det kunde man äntligen cykla hem efter att ha överlevt ännu en dag.
   förresten, så här ser mina naglar ut, precis just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: