DAGEN I ORD

Hej bloggeeen! :D idag har jag inte alls uppdaterat något vidare bra men det är för att jag inte haft tillgång till dator, eller ja hade tänkt ta den stora snabba datorn men nu sitter jag ändå här med den där bärbara datorn. anledningen? jo, vårt internet funkar inte, tack telia och tack telias kundtjänst. Så sitter i mitt rum nu och har kopplat upp mig på ett annat nätverk, som funkar!

denna dator är inte liiiika seg nu eftersom pappa uppdaterat en massa + så har jag också uppdaterat en viktig uppdatering.

Idag har jag i alla fall käkat supergoda fattiga riddare till frukost med en massa hallon och blåbär, sett friidrotts-VM och läst i L.A Candy -bara slappat alltså. cyklade till IP för match mot  Övertorneå. blev att stå i mål, inte alls kul eftersom de inte kom några skott alls på mål. släppte in ett mål, men jag hade kunnat förhindra det.
så varför gjorde jag inte det? jo, de fick en hörna, de sköt en höjdare, gick till första stolpen som frida täckte, hon ropade "jag tar". jag hade kunnat ta den, tror jag men som sagt då nickade frida den, den for till andra stolpen. och då var det någon övertorneå spelare som petade in den...
Blev en vinst med 4-1 i alla fall, så grymt bra spelat tjejer!

Nu ska jag kolla på Pretty Little Liars, kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: