GAMETIME

Hej ska om ett ta mig till fotbollsplan för fotbollsmatch. Övertorneå står som sagt för motståndet och jag är väl lite mer taggad nu. Vi är jättemånga som ska spela, fast jag ska stå i mål. Var ju ett tag sedan sist men det går nog bra, för ja tror vi har rätt så bra backar + att någon sa att övertorneå inte var så bra eller att de hade jättefå målchanser men att de gjorde mål på varenda så då får man väl försöka rädda varenda skott (ja vad ska man annars göra?!) och tänka, de hade kunnat stå 1-0 om ja inte stått här, de hade kunnat stå 2-0 om ja inte stått här osv, ellerhur? Men vi får se hur detta går! Har med mig kameran så ska försöka fota något, men senare idag kommer nog bilderna från igårkväll upp men nu ska jag byta om och kolla hur det går för Christian Olsson i friidrottsvm, kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: