GOD MORGON!

Hej bloggen, detta blir ett inlägg med bara text eftersom ja skriver från mobilen nu. Har i alla fall vaknat för ett tag sedan, hunnit läsa några kapitel i L.A Candy, en grymt bra bok som jag rekommenderar! Det går lite segt att läsa den men det är ju för att den är på engelska och då läser man inte lika snabbt som man hade gjort om den var på svenska, men har kommit till sidan hundra i alla fall. Och jag är säker på att jag vill ha Sweet Little Lies och Spice and Suger, de två andra delarna. Men idag har jag inte mycket inplanerat, får ta dagen som den kommer, right? Eller ikväll så ska en av världens bästa tjejer ha tjejkväll hon har nämligen fyllt år och förra helgen köpte ja och amanda världens bästa present till henne, men säger inte vad eftersom du kanske läser detta och då blir det ingen överraskning. Men kan i alla fall säja att de slog in de i affären men så glömde de ta bort prislapparna... Öhm tack? Så fick öppna upp allt hemma och ta bort de för de är ju inge kul om prislappar syns. Men har märkt att de inte alltid tar bort prislapparna eftersom en gång fick jag en present därifrån och de hade slagit in de där då också och då var prislapparna kvar... Menså är de ju inte alltid för jag har fått och gett därifrån och då har de tagit bort prislappen. Nej vad intressant info de blev om prislappar... Kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: