JUST NU VET JAG ATT NI ÄR SÅ AVUNDSJUKA PÅ MIG

för jag har har nämligen pluggat biologi och spanska på eftermiddagen, så jag kan verkligen allt till morgondagen, så det är verkligen grymt skönt det.
för övrigt har jag hunnit med ett läxförhör i fysik idag, gick bra förutom en fråga. råkade blanda ihop två saker, men kan ju det och det är ju huvudsaken, speciellt då det senare blir prov!

anyway, denna dag har gått bra och vet ni vad? en dag kvar till helg och sovmorgon, som jag längtar! för man blir så himla trött nu då det är så mörkt ute osv... men idag har jag hållt mig vaken med att tugga på vindruvor lite då och då, hihi. dock riktigt dåligt för tänderna, men vad ska man annars göra för att hålla sig vaken, tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: