LISTEN



Läste detta på Blondinbellas blogg och jag förstår verkligen inte grejen om att snacka skit om någon och sen innerst inne inte våga stå för det. ja, nu kanske jag snackar skit om de men jag står för denna åsikt, skulle kunna säga det öga mot öga mot alla som snackar skit bakom ryggen på andra och att inte kan ta det öga mot öga, bara bakom ryggen det är så himla lågt! för allt som jag säger om personer "bakom ryggen" skulle jag kunna säga till de, IRL. 
    Så, nu ska jag skriva en sak här på bloggen och ja, detta kan skulle jag också kunna säga öga mot öga/ IRL Jennifer och Anya, såg att ni var vidare till nästa läger till länslaget i fotboll, ni är grymma.

För övrigt: basketträningen ikväll, ska bli jättekul. träningen igår gick bra, så hoppas att denna går minst lika bra. dock spökade mitt knä med mig på idrotten. Inte alls kul. Så får se hur det går ikväll. Kyssar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: