MATCHDAG

Hej bloggen! =) idag är det match mot Övertorneå i... fotboll. Ska tydligen stå i mål tillsammans med Therese och Stina ..... Och är inte alls taggad till match! Men ja min älskade pappa har anmält mig till regionslägret och det är ju rätt kul osv hoppas bara hansvarade rätt på alla frågor! Liksom nej ja joggar inte så mycket på fritiden men jag har ju ändå en hel del träningar i veckan, det hade varit en helt annan sak om jag inte hade det och ja jag joggade ju faktiskt då vi hade fotbollsuppehåll mitt i sommarn! :D och jag kommer inte på en massa ursäkter då vi ska springa i skolan heller.... Liksom om man är förskyld så kan man springa, jag gjorde det på björksloppet i sjuan och ni vet ju att jag klara det, joggade runt hela och klara de under tjugo minuter. Jaja men frågorna betyder ändå inte allt. Det beror ju självklart hur bra man är, för de syns ju säkert om man ljugit på frågorna. Så bättre att man är över förväntningar än under...? Anyway får se i oktober hur detta går. Kommer i alla fall bli grymt kul och att ha kul/glädjen är ju huvudsaken...? Kiss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: