MIN SOMMAR


Bättre sent än aldrig, här kommer en sammanfattning av vad som hände under min sommar:

  • Fyllde år och fick en massa fina presenter från både familj, släkt och vänner. ♥

  • Spelade PSG med lira flickor 97 & 96. höll bland annat nollan mot Mexico ( America Elit ) och mot Norge (ja alla matcher som jag stod höll jag nollan... ). Dock gick vi inte vidare eller så, men det var rätt kul ändå!
    • For till London. Besökte vaxdockor, Oxford Street, Buckingham Palace, käkade bakad potatis i loungen på flygplatsen -med mera! :D

    • For till Norrköping och var med på Stadium Sports Camp och träffade en massa härliga basketproffs. ♥ ( och så såg man ju Sean Banan live !!!) 


    • Spelade UFF, var med på en streetbasketturnéring, käkade mjukglass för 10kr, sett Danny live, spelat lilla VM, varit med på lf basket elit camp och har umgåtts med världens finaste människor på denna planet. Japp, denna sommar har varit helt underbar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: