SPRÅKRESA


Skulle hemskt gärna vilja sticka på en språkresa till sommarn, dock är det ju inte gratis så det kanske blir nästa sommar. Men, frågan är såklart då vars jag skulle fara någonstans och vars jag ska bo. Ska man välja värdfamilj eller campus? Och som sagt, vilken destantion? Älskar som sagt USA, så himla mycket. ♥ Dock kostar ju en biljett till andra sidan "pölen" en hel del mer än en resa ner till tex Franrike eller Malta.
Bläddrade nyss igenom en katalog från STS som landat i brevlådan och jag måste bara säga att det verkar fantastiskt att fara till Malta och där kunde man ju bo "mitt i smeten" på ett hotell som verkade ha allt .
Men som sagt, vars ska man fara? Tror jag helst skulle vilja fara till ett ställe i Europa. ( Tokyo, USA, Australien och alla andra långa flygresor kanske får vänta med? ) 
   Ska du fara på språkresa eller har du varit på någon? Vill du fara? I så fall vars? Och vilket är bäst: EF eller STS?? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: