SVAR


Sv: Jag ska inte ta någon speciell konfirmation -nämligen sommarkonfirmation. Väldigt många verkar ju vilja resa någonstans. Rom, Göteborg och Tanzania.
Men man far ju för att konfrimera sig och för mig spelar det inte så stor roll vars man lär sig. 
 
Och för mig är inte det här "resandet" någon big deal eller vad man ska kalla det, jag vet att ni inte förstår riktigt hur jag vill uttrycka mig. men om jag säger såhär: på vissa låter det som om det är så stort att fara till vissa ställen. och visst, om man inte reser så mycket kan jag väl förstå det, för jag tycker ju Tanzania konfirmationen verkar rätt "stor" -bara för att den är i Afrika. ( fast i och för sig har jag ju inte rest mycket ).

Hur som helst. Sommarkonfriamtionen ska jag ta. OCH så vill jag bara avsluta detta inlägg med att det är helt sjukt vad mycket bidrad dessa konfirmationer får!!! 1500kr till Rom tur och retur plus mat och boende...? liksom, en enkel biljett till New York, kan man få om man har riktigt tur för 6000:-...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: