ta ett djupt andetag och räkna till tio

Hej bloggen, har tillbringat cirka 7h i skolan. länge. men jag överlevde! så vad har jag hållt med dessa 7 långa timmar...? ja, har bland annat jobbat några sidor i matteboken. veckans mål var ju egentligen sidan sexton, men det blev sidan femton men det hade inte spelat någon roll för mig eftersom jag just nu är på sidan arton.
  however, har också sprungit björxloppet på idrotten. var enligt mig helt perfekt väder för att springa, lagomt varmt så man var tvungen att ha på sig en till jacka/tröja, så då behövde jag inte hålla i mobilen utan kunde stoppa den i fickan och lyssna på ke$ha, lil wayne och enimen. ♥

 
fick en helt okej tid, bättre än förra gången men jag vet, att jag hade kunnat springa snabbare eftersom jag tänkte "spara mig till slutet" och så ökade jag i sista backen och sen sprang järnet då jag såg målet, men jag skulle kunnat springa snabbare igenom hela loppet. menmen... whatever jag sprang igenom hela loppet med ett hyfsat tempo ändå. frida och agnes, joar, aleksis och jocke var de enda som kom före mig och 2 av de fuskade ju (tog en genväg)... och eftersom detta är som ett prov eller tiden spelar tydligen roll för betyget, så var det ju som att fuska på ett prov... menmen detta är ju inviduellt och någon gång slår detta tillbaka.

har även jobbat med reklam på SO:n. redovisade... ops gjorde en "miss". men tycker fortfarande att jag hade rätt! om det är märkeskläder så är det oftast bra kvalité. eller har jag helt fel?
fast visst endel köper som fredrik sa levis jeans mest för att det är levis, men såna vuxna som köper de kanske har de 25 år? äh, inte vet jag men det är ändå inte samma kvalité som de på gina, h&m, bikbok osv... eller?

hur som helst, nu har vi ju förklarat hur reklamerna har försökt locka oss nu ska vi göra reklam själv... och ja vi har börjat idag och det går finfint!
  vi har även haft läxförhör i biologi gick finfint... och så har vi lyssnat på emma då hon försökt sälja idrottsrabatten, haha!
  avslutar med några bilder, kiss!
(btw det är felicia och emmas mat bara så ni vet... haha! ) min mat är på första bilden. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: